بازرسی جرثقیل

بازرسی و ایجاد امنیت محیط کار جرثقیل

بازرسی جرثقیل

بازرسی و ایجاد امنیت محیط کار جرثقیل

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بازرسی جرثقیل کارن

شرکت نیک بینش کارن در زمینه تست دیگ بخار، تست لیفتراک، تست دیگ آبگرم و تست جوش می باشد.
جرثقیل ها در حال حاضر بخشی جدا نشدنی از صنعت ساخت و ساز می باشند امروزه جرثقیل ها در مواردی که نیروی انسانی قادر به انجام آن نیست برای جابجایی بارها و مواد و مصالح ساختمانی در برج های بلند نقش مهمی دارند و به دلیل تخصصی بودن نصب و راه اندازی آنها بحث ایمنی و بازرسی جرثقیل جز موارد فنی می باشد که تکنیسین ها و نیروی آموزش دیده خود را می طلبد.

خدمات بازرسی جرثقیل سقفی، بازرسی جرثقیل برجی، بازرسی جرثقیل موبایل باید در سه مرحله به صورت تست فنی حین ساخت جرثقیل، بازرسی فنی حین نصب جرثقیل، بازرسی فنی دوره ای جرثقیل انجام شود و این تست و بازرسی جرثقیل باید طبق استاندارد های بین المللی انجام شود.
شرکت نیک بینش کارن با اجرای بیش از 300 پروژه بازرسی انواع جرثقیل ها با نیروهای متخصص و آموزش دیده یه صورت حرفه ای و قابل اعتماد با کیفیت جهانی را دارا است.

تست از جرثقیل جنبه ی ایمنی استفاده از آن را تضمین می کند، تست و بازرسی فنی از جرثقیل امری بسیار مهم و ضروری شمرده می شود.

اهمیت بازرسی جرثقیل

جرثقیل ها با جابجایی اجسام سنگین کارها را آسان کرده و سرعت کار را بالا می برند.
انواع جرثقیل ها مانند جرثقیل سقفی، جرثقیل موبایل(متحرک)، جرثقیل تاور( برجی) در محیط باز فعالیت کرده و قطعات الکتریکی و مکانیکی آنها بعد از مدتی کار مداوم و شرایط جوی دچار فرسودگی و یا خرابی می شوند و جان افراد را به خطر انداحته و خسارات جبران ناپذیری به وجود می آورند.

لذا تست جرثقیل، بازرسی جرثقیل به خصوص بازرسی  فنی جرثقیل توسط تکنیسین های ماهر می تواند از بروز حوادث جلوگیری کند.
پس از بازرسی جرثقیل و قطعات و تجهیزات آنها در صورتی که دچار خوردگی یا شکستگی باشند یا نیاز به روغن کاری ،تعمیر و تعویض قطعات هیدرولیکی، مکانیکی و برقی داشته باشند باید تعمیر شوند.

امروزه هیچ جرثقیلی نباید بدون دریافت گواهی سلامت جرثقیل از شرکت های معتبر شروع به کار نماید و شرکت کارن با داشتن مهندسین توانا و تکنیسین های ماهر و متخصص در زمینه ی بازرسی جرثقیل صدور گواهی سلامت جرثقیل را انجام می دهد.

نکات بازرسی جرثقیل

افرادی که بر فعالیت های جرثقیل ها نظارت می کنندمی توانند با شناخت خطرات اصلی مربوط به کار با جرثقیل ها نقش مهمی را در ایمنی محیط کاری ایفا می کنند.
به کارگیرری راه های پیشگری باعث حذف خطرات اصلی خواهد گردید.
ایمنی و حفاظت از تمام افراد، علاوه بر راننده، ریگر و علامت ده در مکان هایی که جرثقیل مشغول کار حائز اهمیت می باشد.
برای داشتن یک محیط کار ایمن, علاوه بر وجود قوانین و مقررات ایمنی، تمامی افراد درگیر در عملیات اعم از مدیران، ناظران و پرسنل اجرایی نیز باید ایمنی محیط کار را جدی بگیرند.

| بازرسی جوش | تست چاه ارت | بازرسی لیفتراک |

  • karen karenlift