بازرسی جرثقیل

بازرسی و ایجاد امنیت محیط کار جرثقیل

بازرسی جرثقیل

بازرسی و ایجاد امنیت محیط کار جرثقیل

  • ۰
  • ۰

بازرسی فنی جرثقیل به جهت اطمینان از ایمنی جرثقیل و بالابر ها و قابلیت اطمینان تجهیزات جرثقیل و انطباق با الزامات قانونی باید به صورت منظم انجام شود.
شرکت نیک بینش کارن به عنوان یک شرکت تست جرثقیل و بازرسی جرثقیل شخص ثالث خدمات بازرسی جرثقیل موبایل، بازرسی جرثقیل سقفی، بازرسی جرثقیل تاور را بر اساس دستورالعمل های ANSI مورد بازرسی قرار داده و وضعیت بهینه تجهیزات توسط بازرسین تایید شده مشخص می گردد.

بازرسی جرثقیل

برای آشنایی با ایمنی هر نوع ماشین و ابزاری، ابتدا باید ساختمان و نحوه ی عملکرد آن را شناخت.
بدین منظور، در این بخش، اجزای اصلی جرثقیل متحرک نظیر سیستم های مکانیکی، هیدرولیکی، الکتریکی، پنوماتیکی و بخش های ساختاری مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

بازرسی جرثقیل در واقع به منظور بازرسی کیفیت طراحی و یکپارچگی ساختاری دستگاه پس از تولید آن یا پس از اعمال تعمیرات روی آن انجام می‌شود.
ایمنی و قابلیت اطمینان جرثقیل یا هر وسیله باربرداری دیگر بدون انجام بازرسی های منظم و برنامه‌ای امکان پذیر نیست.
شخصی که تست و بازرسی جرثقیل را انجام می‌دهد لازم است به طور کامل از خطرات مربوط به انجام بازرسی جرثقیل آگاه باشد.
وسایل حفاظت فردی برای عملیات باربرداری عبارت اند از : دستکش ایمنی، کلاه ایمنی، کفش ایمنی، عینک، کمربند ایمنی، جلیقه نجات و جلیقه شبرنگ.

پس از انجام بازرسی فنی جرثقیل در صورتی که تعمیرات اساسی لازم باشد طی گزارش الکترونیکی به کارفرما داده می شود و در صورت عدم وجود نقص و عیوب پس از بازرسی  صدور گواهی سلامت جرثقیل صادر می شود.
در واقع بازرسی ایمنی جرثقیل و بازرسی فنی جرثقیل هم از نقطه نظر کسب و کار و هم از نظر ایمنی و بهداشت محیط کار و کارکنان از ضرورت بالایی برخوردار است .

  • ۹۸/۱۰/۲۱
  • karen karenlift

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی